Even voorstellen
Sjouke Henstra
Ondernemende administrateur met jarenlange ervaring. In de afgelopen 25 jaar heb ik mijn eigen visie op administratie ontwikkeld.
Vanuit een reeds bestaande klantenkring ben ik sinds oktober 2015 gedeeltelijk als zelfstandig ondernemer begonnen. Hiernaast werk ik nog in loondienst als administrateur.
Ik heb diverse opleidingen gevolgd. Door regelmatig aanvullende opleidingen, cursussen en workshops te volgen blijf ik voortdurend op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van financieel, fiscaal, personeel (HRM), kwaliteit, veiligheid, milieu en automatisering.
Door steeds wijzigende regelgeving en administratieve lastendruk valt het voor (kleine) ondernemers vaak niet meer mee om door de bomen het bos nog te kunnen blijven zien. Deze ondernemers (waaronder zelfstandigen) zijn gespecialiseerd in hun eigen werk en vinden het voeren van de administratie maar een vervelende bijzaak. Terwijl een goede en verzorgde administratie juist kan bijdragen aan een voortvarende bedrijfsvoering. Hierin kan ik u adviseren of eventueel uw volledige administratie verzorgen. Uiteraard is het ook mogelijk dat u zelf een gedeelte van uw administratie zelf uitvoert.
Daarnaast kan ik u adviseren bij het opzetten en/of bijhouden van een KVGM systeem (Kwaliteit, Veiligheid, Gezondheid en Milieu) (ISO 9001, VCA*/**)
Ook voor het opzetten en/of bijhouden van een FSC en/of CO2 Prestatieladder systeem kunt u mij benaderen.